Михаела Тодорова: Първоначалната идея за един проект е най-вярната и трябва да се отстоява
Ресторант "Морино" работи от една година, залата събира 80 човека, а градината - 120. Кухнята е европейска. В заведението могат да се опитат около 100 различни вина само от област Риоха, плюс още толкова от другите винени региони на Испания и още 2 пъти по толкова от останалите страни винопроизводители и от България. За доброто преживяване има музика на живо, която се изпълнява на професионална сцена.
- Защо и как избрахте да започнете този бизнес?
- Цял живот се занимаваме с ресторантьорството.
- Кое е това, което най-много ви мотивира?
- Доволните клиенти, определено. Когато се радват на това, което са изяли, е мотивиращо.
- Кои са най-важните хора за успеха на вашия бизнес?
- Ние самите сме важни. Движим ресторанта си, спряваме се без помощ от другаде.
- Кои са най-големите предизвикателства, пред които сте се изправяли?
- Това, с което сме се захванали - направихме професионална сцена, може би една от най-добрите в София. Това е голямо предизвиктателство, засега го устояваме и вече виждаме успехи.
- Какво научихте за тези години като предприемач?
- Трябва да се следват идеите, и то първоначалните. Първата идея за всеки един проект, ресторант или друго заведение, винаги се променя, има такива моменти. Аз от опит знам, че тя е най-вярната и трябва да се отстоява. Всичко останало трябва да се тушира, заобикаля, за да се постигне това, което човек наистина иска.
- Как си представяте своя бизнес след 5 години?
- Искаме да се развиваме по същия начин и по-успешно. Ние сме ресторант "Морино", но джаз фестът е наш проект и той включва тази сцена, както и някои неща, които са първи за България. Аз искам да видя всичко това развито.
*"24 часа" е ексклузивен медиен партньор на кампанията „МЕТРО Ден на предприемача“. Рубриката представя български предприемачи и се осъществява със съдействието на „Метро Кеш енд Кери България“.