На 1 януари 2017 г. стартира национален конкурс, който трябва да избере общината с най-добра рекламно-маркетингова политика през годината. Идеята за конкурса е на Асоциацията на българските туроператори и туристически агенти (АБТТА), обяви в Троян Ирина Найденова, зам.- председател на асоциацията.
В китния град завърши четвъртата среща на общините с бизнеса, където кметствата и туроператорите договарят конкретни туристически пакети. В конкурса могат да участват абсолютно всички български общини. Победителят ще бъде избран сред тези, които имат приета от общинския съвет стратегия за развитие на туризма. Друг критерий е кандидатите да имат бюджет за реклама, културен календар за фестивали и събития, както и план за опознавателни турове. Кандидатите трябва да подадат данните си до 15 септември 2017 г., каза Найденова.
След това журито от представители на туроператори, специалисти по маркетинг и научните среди ще има по-малко от месец, за да обяви името на общината отличник в края на октомври 2017 г.