“Ако мамиш, може да мамиш смъртта. Ако крадем, може да откраднем сърца. Ако се бием, може да се бием за брат. И ако пием, може да пием заедно. Добре дошли на всички канали (All Channels).”
С този текст, написан на английски, “Ол ченълс” (All Channels) обяви преди дни във фейсбук, че започва съвместна работа с “Джеймисън” (Jameson).
Компанията е новата творческа, дигитална и BTL агенция на ирландското уиски, което е част от “Перно Рикар”. Избрана е след конкурс през пролетта.
Съвместната работа между бранда и агенцията започна от юли. Задачите на “Ол ченълс” са да разработи и реализира цялостна творческа концепция за “Джеймисън” в България, дигитална комуникация, събития и BTL активности.
“България като пазар е един от топ 10 в света по продажби на “Джеймисън”. Брандът е изключително силен и обичан, а продуктът - доказал качеството си в годините. Вярваме, че в лицето на “Ол ченълс” ще намерим доверен партньор, с когото заедно ще развиваме философията на марката, ще разказваме истории и ще привличаме все повече съмишленици”, казва бранд мениджърът на “Джеймисън” Ради Узунов.
Според Александър Дурчев, изпълнителен директор на “Ол ченълс”, екипът на агенцията е напълно готов да създаде успешни и въздействащи кампании за бранда. “Самите ние прегърнахме философията на “Джеймисън” - SINE METU (“Страхувай се по-малко. Живей повече”) като наша собствена”, обяснява Дурчев.
Преди да разбере резултатите от пролетния конкурс на “Джеймисън”, “Ол ченълс” получи признанието на колегите си на рекламния фестивал ФАРА тази година. Тя бе избрана за втората най-добра агенция на годината, след като получи четири златни, три сребърни и пет бронзови отличия. Призовете бяха за кампаниите ѝ “Крадецът на ябълки”, Decathlon Box office и “Фризерът на WWF”.