За да увеличите аудиторията си, вземете пример от праймтайма на телевизиите
Ако искате да увеличите аудиторията си в ютюб, вземете пример от праймтайма на телевизиите. Те са го измислили. Всички пийпълметрични изследвания сочат, че зрителският интерес е най-висок във вечерните часове на работната седмица. Затова и тв рекламите по това време са най-скъпи, защото ще бъдат видени от най-много хора.
В тази връзка, ако поствате видео в следобедите на делничните дни, ще дадете време на ютюб да го достави на абонатите си тъкмо за часовете, когато сядат пред екраните. Най-подходящи за постване са часовете от 14 до 16 ч в понеделник, вторник и сряда и между 12 и 15 ч в четвъртък и петък, показва изследване на нюйоркската компания “Фридърейтър”.
През уикендите е в сила поговорката
“Ранно пиле
рано пее”
Същото изследване, събрало данни от 120 милиона гледания за месец от 1300 канала в ютюб, заключава, че в събота и неделя е добре да качвате видеа между 9 и 11 ч.
Най-добрите дни през седмицата за тази дейност са четвъртък и петък. Тъй като повечето зрители в ютюб са на училищна или младежка възраст, те започват да следят видеата интензивно в четвъртък, като интересът стига своя връх в събота и започва да спада в неделния следобед.
По същата логика
най-лошите
месеци от
годината за
ютюб са май
и септември
- преходните месеци, през които мнозинството от ползвателите на ютюб или завършва, или започва училището, спортния сезон, ваканцията.
Размерът на аудиторията не е единственото условие за рекорди в ютюб. От голямо значение е и наситеността с реклама по време на календарната година. Партньорите на ютюб получават процент от рекламните продажби, който се увеличава на всеки 1000 гледания.
Миналата година рекламите са се увеличавали от средата до края на март, били са константна величина от средата на май до края на юни, нараствали са постоянно през август и са стигнали своя връх през септември, като са се задържали на най-високото си ниво през октомври, ноември и декември, показва американското изследване.