Нова платформа, която спомага организацията на събития, е вече факт на българския пазар. EventPlus.bg събира търсенето и предлагането и пести време на всички участници в процеса.
Приложението е вече разработено и внедрено, има и не малко клиенти. Създателите на българската версия на познатите по света платформи за управление на събития споделят, че идеята в сърцето на EventPlusBG, е да бъде предложено на едно място всичко за вашето събитие.
Какво всъщност представлява платформата?
EventPlusBG предоставя на доставчиците на услуги собствено място, където да представят бизнеса си пред профилирана аудитория, независимо дали предлагат конферентни или заседателни зали, конгресно оборудване, фото и видео услуги, кетъринг. Не са пропуснати и фирмите, които предлагат възможност да организират Вашето събитие.
За първи път, при това с минимални усилия, организаторите са улеснени - имат възможност да открият необходимите за тях услуги и продукти на едно място! Най-полезното за потребителите са многобройните критерии за търсене на услуга - по локация, по категория. При търсене на конферентна зала, например, можете да търсите не само по вида събитие, за което ви е нужна, но да навлезете в детайли като посочите и капацитет спрямо желаната от вас подредба.
Това, което прави най-силно впечатление, е категорията ивент център. Част от платформата са хотелски комплекси с изграден имидж в областта на конферентния туризъм в София и страната.
За първи път са предоставени в синтезиран вид ключови факти, важни при организиране на всяко събитие – паркоместа, брой конферентни зали и капацитет при възможните конфигурации.
Добавяйки към това възможността посетителите на платформата да открият актуални и любопитни новини, както и интересни статии от областта на ивент туризма, платформата дава заявка да се превърне в незаменим партньор и да предложи наистина "Всичко за Вашето събитие".