Мениджърите от туризма опитаха вината на New Bloom Winery от едноименната серия New Bloom

В България се правят вина на световно ниво, смятат представителите на хотелския бранш. По време на срещата на Националния борд по туризъм те потвърдиха, че интересът към родното вино се увеличава и се търсят все повече български продукти, отговарящи на модерните световни тенденции.

Предприемачите опитаха вината на New Bloom Winery от едноименната серия New Bloom. Розето под тази марка - купаж от Каберне Совиньон, Каберне Фран и Сира, спечели златен медал на Concours Mondial de Bruxelles и златен ритон на "Винария". Червеното New Bloom от нестандартния сорт Регент е златен медалист от Mundus Vini тази година. Според винените експерти медалите на международни конкурси потвърждават високото ниво на работа в родните изби.

"Само за последните няколко месеца бяхме домакини на редица дегустации и посещения на чужденци. Журналисти от САЩ, титулувани експерти Master of Wines и Master of Sommelier от Европа оцениха високо нашите най-нови продукти и потвърдиха, че са с много добро съотношение цена-качество. Проблемът е, че регионът е непознат за винените консуматори и затова често напитките тук са подценени.", коментираха от New Bloom Winery.

Вината им в серията New Bloom следват тенденцията към по-леки, плодови напитки, без дъб или с по-кратък престой в бъчви, лесни за консумация и съчетаване с храна. Такива са предпочитанията и на по-платежоспособните туристи, коментираха хотелиерите.

Избата от Съединение работи активно с класическите сортове Совиньон блан, Шардоне, Мерло, Каберне, Сира и с малко известни немски сортове като Дорнфелдер и Регент от изцяло собствени лозови масиви. "Дори наши партньори от Германия са учудени какви фантастични резултатите постигаме с тях. Именно вината ни от Регент и Дорнфелдер показват силата на българския тероар и отключват неподозиран потенциал дори и в сортове, селектирани за по-студен климат", споделиха от винарната.

Константин Бояджиев, управител на “Галакси Инвестмънт Груп”:

Предприемачи се насочват към хотелския сегмент

Присъствието на световни брандове привлича платежоспособни клиенти, казва Константин Бояджиев, управител на “Галакси Инвестмънт Груп”.

Международни хотелски вериги проучват възможностите за навлизане на българския пазар и изграждане на луксозни хотели, които да оперират под техните марки. Това стана ясно по време на годишната среща на Националния борд по туризъм, който се проведе в хотел InterContinental Sofia. Според Константин Бояджиев, управител на водещата инвестиционна компания “Галакси Инвестмънт Груп” и член на Управителния съвет на борда, присъствието на международни хотелски вериги от такъв ранг вдига качеството на обслужване в сектора, привлича платежоспособни клиенти и влияе положително на имиджа на България.

“Нашата компания има дългогодишен опит в сътрудничеството със световни гиганти, сред които са новооткритият InterContinental Sofia, Hilton Sofia и Radisson Blu, както и ваканционният хотел Barcelо Royal Beach в Слънчев бряг. В последните няколко години голяма част от предприемачите се насочват към хотелиерския сегмент като един от най-активните на пазара на недвижими имоти", подчерта той.

Мениджърите от туризма опитаха вината на New Bloom Winery от едноименната серия New Bloom.
Мениджърите от туризма опитаха вината на New Bloom Winery от едноименната серия New Bloom.