Глобална кампания за набиране на персонал предлага на чужденците уникална възможност да натрупат опит в Китай, съобщава bulgarian.cri.cn.

Предлаганите позиции включват помощник на учител по кунфу в манастира Шаолин, надзирател на панди, персонал по поддръжка на високоскоростните влакове, чистач в националния парк Джандзядзие, временно изпълняващ длъжността декан на академията Юелу, майстор-готвач на спагети, шофьор на камион по Цинхай-Тибетската магистрала и тестващ обществото без кеш.

Кампанията бе стартирана от ориентираната към търсене и предлагане на работа социална платформа LinkedIn. Проектът „Аз съм в Китай" („I'm in China" ) има за цел да популяризира китайската култура и история. „Тези работни места се отличават с популярни символи и елементи на китайската култура и общество и ще помогнат на чужденците да видят един открит, разнообразен и всеобхватен Китай ", каза Били Хуан, директор на отдела по маркетинг и връзки с обществеността в китайския офис на LinkedIn.

Все повече чужденци идват в Китай, за да търсят кариерно развитие, тъй като растящата икономика на страната предлага изобилие от възможности. Според данни от предишен доклад на LinkedIn, Пекин, Шанхай, Шънджън, Гуанджоу и Ханджоу са сред градовете, към които чужденците проявяват най-голям интерес.

За предлаганите от проекта „Аз съм в Китай" работни места може да се кандидатства чрез LinkedIn в продължение на шест месеца.