В деня на клиента "Лукойл" предлага по-ниски цени
Мениджъри и директори наливат горива, мият стъкла и сервират. Това се случва на бензиностанцията на “Лукойл” в София на кръстовището на булевардите “Тодор Александров” и “Константин Величков”.
Инициативата се нарича “Ден на клиента” и се провежда за трети път. В рамките на два дни - на 4 и 5 октомври, жителите и гостите на София могат да се възползват от специални цени и персонално обслужване на една от най-посещаваните столични бензиностанции. Дизелът например се предлага за 2,20 лева, а бензинът е 2,19 лева. Дава се и допълнителна информация за премиум горивата “Екто” и маслата “Лукойл”.
По време на акцията клиентите на обекта се обслужват от мениджъри от дирекцията по търговските въпроси на компанията. Като в нея участва и търговският директор Дмитрий Флорински.
За всички посетители има и подарък – чаша италианско кафе. От “Хесбургер” също предлагат промоционални цени. Веригата за бързо хранене от Финландия има над 470 ресторанта в 10 страни по света. В България тя е представена с 14 ресторанта, 6 от които са в партньорство с бензиностанции “Лукойл”.
Инициативата ни дава възможност да поработим на място, да разберем какво искат клиентите, как реагират на нашите услуги, какво трябва да подобри. Това е най-добрият начин за обратна връзка, заяви Флорински. Освен това мениджърите можели да покажат на останалите служители как да подхождат към клиентите на бензиностанциите.
Самите обекти постепенно ще се превръщат в комплекси, където може да се намерят разнообразни стоки, обясниха от “Лукойл”. Освен това да има условия шофьорите и пътниците да отдъхнат, да ползват безплатен интернет и специални станции за зареждане на мобилни устройства.
Извън горивата най-често продаваната стока в бензиностанциите били цигарите - всеки втори клиент купувал. Интерес имало и към сладкарски изделия.
"Ден на клиента" се провежда в бензиностанциите "Лукол" за трети път, а стартът на инициативата бе в началото на лятото на 2018 г. В нея участва целият мениджърски състав, отговарящ за работата на бензиностанциите.
Основната цел е персоналното внимание към всеки потребител, прилагането на най-добрите практики в обслужването, придобиването на полезна обратна информация за клиентските очаквания и нагласи и подобряване на уменията на персонала в прилагането на фирмените стандарти, обясниха от "Лукойл"