Българската асоциация на рекламодателите (БАР) стартира конкурсите в рамките на 6-тото годишно издание за „Награди на БАР“ (BAAwards2019), навлизайки в „Четвъртото измерение“. Заедно професионалисти от трите водещи страни в маркетинговия процес: рекламодатели, комуникационни агенции и студенти участват в три отделни състезания, оценявани от три различни съдийски комисии.
От началото на юли студентите по маркетинг, реклама и комуникации започнаха да подготвят своите предложения за студентския конкурс на BAAwards2019. Заради силния интерес и на желанието за участие на отборите от българските университети се взе решение да се удължи с една седмица срокът за кандидатстване.
Рекламно-комуникационните кампании трябва да са на тема „Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория“ в избран от студентите бизнес сектор. Предложенията може да са представяни на академични или външни форуми като рекламна академия, олимпиади, семинари по маркетинг и др., но да са създадени през 2019г. Заявките се подават до 28 юли, съгласно обявения регламентна сайта на конкурса.
Оценяване и определяне на победителите ще се стане в перода 29 юли - 1 август. Галасъбитие за връчване на наградите ше бъде между 22 и 24 октомври.