Националната баскетболна асоциация (NBA) и „Тенсент" (Tencent Holdings Limited), изключителният официален дигитален партньор на НБА в Китай, обявиха удължаване с още пет години на съществуващото си партньорство, информира Радио "Китай".

С това „Тенсент" се превръща в най-големият партньор на НБА извън САЩ, като получава правата да излъчва събития от света на американския баскетбол на своите платформи до сезон 2024-25, включително мачове на живо.

Миналия сезон 490 милиона фенове на баскетбола в Китай са ползвали платформите на „Тенсент", за да се информират за програмата и да гледат мачове от НБА, което почти три пъти повече от им сезон 2014-15. В рамките на разширеното партньорство „Тенсент" ще си сътрудничи с НБА за разработване и на иновативни рекламни продукти и „мини програми" за мобилни устройства, включително програма за лоялност на феновете в Китай: NBA Qiu Mi Quan (QMQ). „Ангажиментът на „Тенсент" към баскетбола на НБА в Китай е без аналог", заяви комисарят на баскетболната асоциация Адам Силвър. „Огромният обхват и популярността на платформите на „Тенсент" бяха движеща сила за високия имидж, на който се радва баскетбола в Китай. Очакваме с нетърпение да задълбочим връзката си с феновете на НБА в цялата страна чрез това разширено партньорство", добави той.

„Вярваме, че засиленото партньорство между НБА и „Тенсент" ще доведе феноменалния ни успех до нови висоти", заяви президентът на китайския интернет гигант Мартин Лау.