A1 стартира изцяло новото мобилно приложение “Моят А1”, благодарение на което клиентите на телекома ще могат да плащат месечната си фактура директно през своя смартфон, както и да проследяват потреблението и текущата си сметка.
Клиентите на А1 ще могат бързо и лесно да управляват и други услуги от телефона си - като например да видят детайлна разбивка на дължимата сума. Приложението предлага и персонални оферти, като дава възможнст на потребителите да активират допълнителни пакети, да управляват роуминг услуга и да заявят получаване на фактура по имейл, отказвайки се от хартиената.
Всички клиенти, платили сметката си през новото приложение до края на декември, ще получат бонус от 10 000 MB мобилен интернет на максимална скорост. Те ще имат възможност да се възползват от него при плащането, като го активират на номера си или го предоставят на свои близки - клиенти на мобилна услуга от А1. Срокът за използване на допълнителния мобилен интернет е 30 дни.