За осми път за приза се конкурираха компании с български капитал и мениджмънт
4 компании станаха победители в 8-ите поред награди на Fibank за най-добра българска фирма. Призовете бяха обявени в сряда на изискана церемония в София.
Над 300 фирми от различни сфери са участвали в класацията. Всички са с български капитал и мениджмънт и представят български брандове.
“Ще разширяваме кръга от участници, догодина може да се направи конкурс и за български стартъпи, които да се превърнат в местни гиганти с подкрепата на Fibank”, каза финансистът Емил Хърсев - член на журито, оценяващо кандидати, при откриването на тазгодишния конкурс.
Обработката на големи масиви от данни донесе на “Ботрон Софтуер Сълюшънс” наградата в категория “Микро и малка фирма”. Тя беше връчена от издателя на “Форбс” за България Йордан Матеев. Другите номинирани в категорията бяха АТМ и “Микро-Макс”.
Разнообразието и качеството на лекарствата на “Антибиотик - Разград” донесе наградата за “Средна и голяма фирма”. Тя беше връчена от изпълнитлния директор на Fibank Чавдар Златев. “Винаги сме изключително щастливи, когато ставаме свидетели на компании, които са постигнали успех. През последните години ние сме финансирали много техни проекти и пред очите ни те са се развивали”, каза Златев. На трето място остана “Екстрапарк” ООД, а на второ - ГИДО ООД.
Татяна Бояджиева - управител на “Гардения 2006”, взе специалната награда “Най-успешна българка”. Фирмата проектира и поддържа паркови и дворни пространства. “Fibank е първата банка, която дава крила на бизнеса да расте”, каза Бояджиева. Призът бе връчен от мениджъра за България и Северна Македония на Mastercard Ваня Манова. Бояджиева получи и допълнителна награда - делово пътуване до Южна Африка, осигурено от главния изпълнителен директор на SystemicLogic Group Одри Мотупи, която е инициатор на наградата.
Марката “Маджаров” с най-ценния приз - този на публиката
“Когато даваш името си за продуктите, които произвеждаш, това не означава излишно самочувствие, а отговорност да застанеш зад качеството на онова, което правиш с ръцете си”. Така издателят на “24 часа” и член на журито на конкурса за български фирми на Fibank Венелина Гочева представи българската компания, която спечели наградата на публиката.
Пловдивчанинът Димитър Маджаров създава през 1991 година едноименната семейна фирма със съпругата си Юлия. Двамата технолози осъществяват мечтата си да започнат собствено производство - през 1994 г. на колбаси, а от 1999 година - на мляко, сирене, кашкавал. Днес в компанията “Димитър Маджаров” работят над 300 съмишленици на семейството, които споделят мисията да се произвежда качествена и вкусна храна.
“Рекламата за продуктите “Маджаров” започна от уста на уста, което също е чиста гаранция за качеството им”, обясни Венелина Гочева и представи третия член на фамилията Маджарови - дъщерята Станислава, която днес е мениджър продажби. “Много е важно второто поколение, защото това означава устойчивост на семейния проект”, допълни Гочева, давайки наградата на баща и дъщеря Маджарови.