В изпълнение на проект за надграждане на Имотния регистър (ИР) и Търговския регистър и регистъра на юридическите лица с нестопанска цел (ТРРЮЛНЦ), по Оперативна програма „Добро управление“ през изминалите почивни дни (7 и 8 март) и към момента тече обновяване на информационните системи на двата регистъра, което надграждане цели съществена промяна и осъвременяване на приложния софтуер, съобщиха от Агенция по вписванията.

Информация за планираното обновяване е качена на интернет страницата на Агенция по вписванията на 28.02.2020.

Обновяването обхваща както вътрешната част на двете информационни системи, така и изграждане на нов портал за заявяване на електронни услуги, който ще бъде общ за ИР и ТРРЮЛНЦ. Дейностите засягат всички потребители, както вътрешни – служители на Агенция по вписванията, така и външните потребители на услугите предоставяни от регистрите.

По тази причина е възможно да има временни забавяния при използване на услугите, предоставяни от Търговския регистър и регистъра на юридическите лица с нестопанска цел.

Агенция по вписванията работи по оптимизацията на процесите.