"Олстейт" (Allstate), една от най-големите застрахователни групи на автомобили в САЩ, обяви, че ще върне близо 600 милиона долара на клиентите си, чиито коли в голямата си част не излизат от гаражите заради пандемията от COVID-19, предаде "Франс прес".
Кризата се разпространява навсякъде. Заради безпрецедентния спад на пътуванията нашите клиенти ще получат обратно 600 милиона долара през идните два месеца, обеща в комюнике главният изпълнителен директор на групата Том Уилсън, предава БНР.
Това е напълно справедливо, защото когато се кара по-малко, има по-малко инциденти, допълва той.
Друга по-малка застрахователна компания - "Американ фемили иншурънс " (American Family Insurance), също се ангажира да върне 200 милиона долара на клиентите си поради същите причини.
"Американ фемили иншурънс" проявява загриженост и отговорност към клиентите си. Те карат по-малко и следователно има по-малко искове за щети. Поради тази причина те заслужават намаление на вноските, обясни в комюнике Телиса Янси, вторият човек в застрахователната компания.
Клиентите на "Олстейт" ще получат близо 15 на сто от сумата по договора им през април и май. Застрахователят твърди, че това означава да бъдат върнати близо 600 милиона долара.
Клиентите на "Американ фемили иншурънс" ще разполагат с 50 долара на застрахована кола. Американските семейства обикновено имат по две коли, което означава, че много домакинства ще получат 100 долара.
Дружеството ще раздаде близо 2,3 милиона чека през следващите 60 дни.
"Олстейт" ще предложи на клиентите си също така безплатна защита от кражба на самоличността онлайн до края на годината.
Кражбите на самоличност се увеличават през този период на работа от дистанция в условията на не толкова идеална киберсигурност, отбелязва АФП.
Пандемията от COVID-19 в САЩ е в разгара си и страната се превърна в световен епицентър на санитарната криза.
Икономическата активност се забави и мерките за самоизолация засягат по-голямата част от населението в страната, принуждавайки хората да не напускат жилищата си.