Няма нужда хората да си сменят старите абонатните номера и клиентския код с новите – номер на инсталация и номер на договорната сметка, за да платят сметките си за март. Те могат да то направят дори да не знаят сменените идентификационни номера на апартамента и своя, като клиент на парното. Това поясниха от „Топлофикация София“, след като се появиха притеснения, че хората не могат да си плащат сметките.

От дружеството съобщават, че от началото на март март във всички каси на клиентите се раздават картончета с новите им номера. Топлофикацията е поискала от EASY PAY потребителите й да могат да плащат и при представяне на стария абонатен номер.

На търговските банки, с които тя работи - ДСК и Булбанк, е подала за абонати с директен дебит таблица, в която има стар код платец - нова договорна сметка и стар абонатен номер и нов номер на инсталация. Операциите по замяната се извършват автоматично без да е необходимо заявление от страна на клиента.

Новите номера са съобщени в сметките за февруари. В новите фактури за мартенските сметки, които са заредени в касите и в интернет, отново ще бъдат записани на отделен ред за всеки абонат персонално срещу стария абонатен номер и клиентския неговите нови номер на договорна сметка и номер на инсталация.

Заедно със съобщенията за мартенските сметки до всеки клиент ще бъде изпратено писмо с информация и указания за новите идентификационни номера.

От дружеството съобщават още, че „Топлофикация София“ работи по внедряването на новата информационна система SAP от близо 2 години, като стартът й е бил определен за април. Обявяването на извънредно положение е неочаквано и непредвидено обстоятелство, появило се при финализирането на процесите, когато вече спирането им не е възможно.