Агенция "Интеримидж" спечели конкурса за пиар агенция на компанията за бутилирана вода "Девин" ЕАД.
Консултантите от агенцията ще работят заедно с маркетинг екипа на компанията, за да представят иновациите, проектите на бутилиращата компания и нейните марки. Ще разработват също корпоративната социална отговорност, грижата за околната среда и изграждането на работодателска марка на "Девин". Освен за корпоративните комуникации ще се грижат и за пиар подкрепата за брандовете DEVIN Mинерална и DEVIN Изворна.
„Ентусиазмът и стремежът на колегите от "Интеримидж" да опознаят компанията ни още на ниво конкурс и вникването в темите, които са важни за нас, изиграха решаваща роля за нашия избор. Професионализмът и желанието за съвместна работа личеше във всеки елемент от предложението им“, казват от маркетинг отдела на „Девин“ ЕАД.
„В ситуация на криза нашият екип адмирира факта, че компания като „Девин“ ЕАД, чиито служители бяха сред част от хората на първа линия и всекидневно се грижат за това техните продукти да достигат до нас независимо от трудностите, следва бизнес стратегията си да избере професионален комуникационен партньор. Още от началото на конкурса сме силно мотивирани да дадем най-доброто от нашия многогодишен опит на вдъхновяващите продукти и инициативи на „Девин“ ЕАД“, казва Катя Димитрова, управител на "Интеримидж".