Компанията спечели общо четири награди от престижния конкурс Career Show Awards 2020
А1 е най-добрият работодател в сектора на телекомуникациите в страната. Компанията спечели първо място в категорията на престижния конкурс Career Show Awards 2020. Усилията на А1 да създаде благоприятна среда за професионално развитие получиха признание в още три от категориите в конкурса – „Стратегия за управление на кризи“, „Вътрешно събитие“ и „Стратегия за здраве и уелнес“.
За отличията на Career Show в сферата на работодателската марка тази година се съревноваваха общо 326 кандидатури. Те бяха оценявани от жури, включващо едни от водещите експерти в областта. Проведен изцяло онлайн, конкурсът Career Show Awards отличава най-добрите практики в привличането, задържането и развитието на служителите и награждава най-успешните стратегии в сферата на работодателската марка в България.
„Това е забележително постижение на А1 и достойно признание за отличната им работа. Екипът на Career Show Awards се чувства привилегирован да бъде платформата, която откроява най-добрите компании. Ще продължим да подкрепяме общността на работодателите, които развиват бизнеса и са пример с изключителните практики, представени в кандидатурите през тази година.“, коментира Симона Харизанова, съосновател на Career Show Awards.
Миглена Узунова-Цекова, старши директор „Човешки ресурси“ в А1 България, заяви: „Отличието „най-добър работодател“ в силно конкурентната сфера на телекомуникациите ни носи огромно удовлетворение, но и ни мотивира да продължим да се развиваме. Радвам се, че всички усилия, които полагаме през годините да създадем благотворна и мотивираща среда за работа на нашите служители, се оценяват както от тях, така и от експертите в областта. Гордея се, че компанията ни е отличена също и в три други важни за нас категории, сред които е и начинът, по който подходихме към извънредното положение в страната през пролетта. Използвам случая да благодаря на всеки един от колегите, които проявиха цялата си отговорност и отдаденост, така че да преминем по най-добрия начин през трудния за всички период.“
Като част от международна група, базирана в Австрия, А1 работи по утвърдени стандарти за управление на хора и има изградена култура, която насърчава отворената комуникация и иновациите. А1 има близо 3 600 служители в цялата страна, експерти в различни професионални области, които осигуряват на клиентите разнообразни телекомуникационни и дигитални услуги, включително ICT и ITS решения, финтех услуги и собствени ТВ канали. Това ѝ позволява да предлага кариерно развитие в различни направления и изключително разнообразие от професионални предизвикателства. Именно тази динамика в А1 дава свободата на служителите да работят и да развиват таланта си.
, А1 осигурява богато портфолио от въвеждащи, надграждащи и специализирани обучения, голяма част от които са съобразени с дигиталния начин на живот и работа. Чрез специално разработени програми за признание и развитие, компанията възнаграждава най-добрите постижения. За да стимулира професионалното развитие на екипа, А1 предоставя също и разнообразни възможности за постоянно учене и запознаване с най-новите технологии и тенденции за управление на бизнеса. Наред с това компанията се грижи за здравето, благосъстоянието и мотивацията на служителите с редица допълнителни инициативи, сред които безплатни консултации с психолог, дни, посветени на здравни теми, детска градина за деца на служителите, фитнес център в централния офис, спортни събития за служителите и техните семейства и много други.