Марка за кафе на американската верига за бързо хранене „Макдоналдс“ – McCafe, обяви план да инвестира 2,5 милиарда юана (381,6 милиона долара) в Китай през следващите три години. Инвестицията ще бъде насочена към откриване на нови кафета в ресторантите на „Макдоналдс“, модернизиране на оборудването и осигуряване на професионално обучение, за да се посрещне нарастващото търсене на кафе в страната, каза Филис Чун, изпълнителен директор на компанията за Китай.

McCafe има за цел да покрие всички ресторанти на „Макдоналдс“ в Пекин, Шанхай, Гуанджоу и Шънджън до края на годината, преди да разшири бизнеса си в седем други града, включително Нанкин, Ханджоу и Сямън.

До 2023 г. компанията очаква да управлява над 4000 обекта на McCafe в континенталната част на Китай.

Веригата за бързо хранене „Макдоналдс“ навлезе на китайския пазар през 1990 г. и в момента има над 3600 ресторанта в цялата страна. Китай е също така и вторият по големина пазар за компанията в света след САЩ.