Hyundai Motor Company и Kia Corporation представиха нова технология Active Air Skirt (AAS), която намалява аеродинамичното съпротивление, генерирано при шофиране с по-високи скорости, подобрявайки обхвата и стабилността на електрическите коли. AAS контролира потока въздух, който влиза под долната част на бронята и ефективно контролира турбуленцията, създавана около колелата на автомобила.
Аеродинамичните характеристики имат значително влияние не само върху производителността, но и върху стабилността и шума при шофиране. Поради това производителите проучват различни мерки за намаляване на коефициента на съпротивление (Cd). AAS е монтиран между предната броня и предните колела на автомобила и е скрит по време на по-ниски скорости, но работи над 80 км/ч, когато аеродинамичното съпротивление стане по-голямо от съпротивлението при търкаляне и се прибира отново, когато скоростта на автомобила падне под 70 км/ч.
AAS може да работи и при скорости над 200 км/ч. Това е възможно благодарение на използването на гумен материал в долната част, който намалява риска от напукване и гарантира издръжливост. Тестовете на технологията Active Air Skirt на Genesis GV60 разкриват, че коефициентът на съпротивление (Cd) е намален с 0,008, намалявайки съпротивлението с 2,8%. Това е стойност, с която може да се очаква допълнително подобрение на обхвата от около 6 километра.