Половината от маркетинговите дейности по новата програма за рекламиране на българското Черноморие в чужбина са вече изпълнени, като са платени около 2,2 млн. лв., което е 50% от сумата, която държавата отпуска. Това отчете министърът на туризма Евтим Милошев по време на първото заседание на комисията по туризъм в 50-тото Народно събрание.

Изслушването бе по въпрос, зададен от председателя на комисията Цончо Ганев, който се интересуваше как точно са избирани общините бенефициенти. 

По програмата, която бе обявена през декември м.г., като след конкурси бяха сключени 21 договора на обща стойност 7,9 млн. лв. Министерството на туризма отпуска от бюджета си 4 млн. лв. от тази сума, а останалото се добавя от самите бенефициенти - общините, които имат договори за партньорство с туроператори и морски летища. 

Фестивалът на фламенкото в Шабла, от който депутатът от "Възраждане" най-много се интересуваше, се е провел на 22-23 юни и според Милошев по данни на организаторите е минал при голям успех. В момента обаче са отчетени дейностите до началото на юни, цялостно отчитане на програмата, която се прави за първи път ще има в края на годината, каза Милошев.