Новият хитов електрически пикап Tesla Cybertruck в САЩ идва стандартно с гуми Pirelli Scorpion ATR или Goodyear Wrangler Territory, които имат дълбочина на протектора от 8 до 9 милиметра. Един от собствениците на футуристичното возило бе шокиран, когато само след няколко месеца той измери, че гумите имат само 3-4 милиметра профил . Въпреки че това е повече от законовата граница от 1,6 мм в САЩ, гумите с такъв протектор обикновено се считат за износени, особено при зимни условия.

Собственикът на Cybertruck от американския щат Колорадо беше изненадан, че колата му е "сдъвкала" повече от половината грайфер на гумата само за едно лято, но експерти смятат, че това може да се очаква от изключително тежък и мощен автомобил като Cybertruck Cyberbeast , който разполага с 845 к.с.

Той твърди, че неговият Cybertruck никога не е бил извън пътя или е достигал максимална скорост. Още преди него много собственици на Cybertruck се оплакваха в социалните мрежи колко бързо колите им износват гумите.

Всички собственици на Cybertuck ще трябва да се примирят с този проблем и допълнителни разходи, тъй като това е пикап, кото има маса от около 3 тона без шофьор, пътници и товар. Независимо от стила на шофиране, гумите на такова тежко превозно средство ще се износват бързо и собствениците могат само да мечтаят, че гумите им ще издържат от 40 до 80 хиляди километра като на "нормална" кола