„Ниенхуо" покупките на китайските потребители, особено вносните храни, се увеличават стабилно с наближаването на Пролетния фестивал, предаде bulgarian.cri.cn.
„Ниенхуо" се отнася до специалните новогодишни стоки, купувани около празника, не само подаръци, но и необходими за отбелязването на празника продукти като прясна храна, деликатеси, алкохол, дрехи и т.н.
Въпреки че предпочитанията към новогодишните стоки през годините се измениха наред с бързото развитие на сектора на търговията на дребно, появата на мобилните интернет технологии задейства търсенето на вносни хранителни стоки. Раци от Аляска, френски омари, аржентинско говеждо, чилийски череши са само част от стоките, които днес са популярен избор за семейните празнични вечери.
За да се облагодетелстват от търсенето на подобни продукти, търговци и фирми предлагат специални отстъпки и промоции, за да привлекат клиентите.
Хоу Ънлун, президент на търговската верига Suning Co, която предлага онлайн към офлайн услуги, е убеден, че ръстът при търсенето на вносна прясна храна ще бъде един от акцентите за търговците в празничния период.