Асоациация на топлофикационните дружества в страната се ангажира да помогне за информационна кампания

От Асоациация на топлофикационните дружества в България се ангажираме да спомогнем за по-лесното извършване на информационна кампания от страна на топлофикациите, които са наши членове. и за предоставянето на повече информация на потребителите. Това заяви инж. Кремен Георгиев - председателят на браншовата организация.

Изявлението му е по повод писмо на КЕВР, което бе изпратено малки преди Коледа до всички топлофикации. С него се приканва дружестватна да предоставят публично повече информация във връзка с произведената топлинна енергия всеки месец, както и по повод възникнали аварийни ситуации. Според КЕВР топлофикациите трябва да предприемат допълнителни мерки за информиране и улесняване на клиентите на топлофикационните дружества във връзка с възникнали проблеми в условията на пандемия.

„Изцяло подкрепям КЕВР. Считам, че препоръката от страна на регулатора към топлофикациите е напълно резонна. Добре е да се предоставя повече информация на крайните потребители, но искам да уточня, че е важно да се отделят единствено данните, които са разбираеми за широката общественост. Ние от Асоациация на топлофикационните дружества в страната се ангажираме да спомогнем за по-лесното извършване на информационна кампания от страна на топлофикациите, които са наши членове“, заяви Георгиев.

„Изготвянето на кратък анализ за производството и потреблението всеки месец няма да отнеме много време и ще предостави важна и полезна информация на потребителите на топлинни услуги. Особено за клиентите, които все още са прогнозен отчет. Анализът ще им позволи по-лесно да контролират потреблението си, а и да планират по-ефективно разходите си“, обясни още Георгиев.

Той посочи, че трудната 2020 година е доказала, че сме силни единствено, когато работим заедно и именно по този модел смята лично да говори с ръководствата на всички топлофикации, които членуват в Асоциацията на топлофикационните дружества в България, за да е възможно процесът по информиране на потребителите да се унифицира.